Post by mispdantligocoo on Feb 24, 2022 2:22:28 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Pop! Puzzle Game Legend ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Pop! Puzzle Game Legend IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk ökar resurs ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Pop! Puzzle Game Legend 2022 version ▞▞▞
Jag gillar spelet när jag kan kopla bort allt måsten.
Bubble Pop! Puzzle Game Legend Puzzle neel
Jag började precis. ganska bra hittills. sikta är bra. ingen frysning än så länge
Mycket trevligt spel men OMG skojar du med ALLA annonser? Jag var tvungen att ta bort det gjorde mig galen.
Bubble pop är ett fantastiskt spel för färdighetsförbättring.
Om du har mycket pengar så spela det här spelet, om inte så spela inte det!
Jag lobar spelet och skulle definitivt ge det 5 stjärnor om din algoritm för vilken färg som dyker upp nästa SUGER!!Du har ett begränsat antal bollar. Om du hamnar i en situation där det finns 25 blå färger kommer appen att ge dig alla färger utom. Jag förstår att slumpen är det som gör spelet men jag tror att det definitivt kan förbättras.
Kul när man är uppe sent och inte kan sova 😉
Njöt av spelet men efter den senaste uppdateringen gick siktfunktionen sönder. Nu fotograferar den bara där jag pekar och kommer inte att justera för finjustering. Vänligen fixa ASAP.
Mycket enkelt färgmatchningsspel. För många annonser som jämför med andra spel som laddar. Ett enkelt spel som kan få båtlivet snabbt & lite teckenfärg till bakgrundsförhållande, gör detta till mycket svårt att läsa spel (instruktioner, poäng etc.). Flytta teckenstorleken till större, säg 5-7 och gör bokstavsfärger till bakgrundsfärgförhållanden mörka bokstäver över ljusare bakgrund eller starkt ljusa färger över mycket mörk bakgrund. Skapar läsbar text. Lätt typsnitt på ljus bakgrund ökar ansträngningen i ögonen vilket gör ont.
Laddade bara ner det här spelet för att ge det en enstjärnig recension. Jag får hela tiden onödigt långa annonser för det i andra spel
Det här är ett roligt spel. Ingen stress!!
Bubble Pop! Puzzle Game Legend Пъзели umnv
Nyss öppnat app men mycket bekant med bubble shooter. Mycket utmanande när spelet fortsätter men mycket roligt på grund av färgerna också.
Mycket roligt, men låser sig hela tiden efter att annonser har spelat upp. När den låser sig tvingas du stänga appen och tappa framsteg på din nivå. Mycket distraherande! Köpte den annonsfria appen i hopp om att stoppa frysningen, men annonserna fortsätter att spela och spelet fryser fortfarande. Inte säker på hur länge jag kommer att spela på grund av detta problem. En besvikelse eftersom jag verkligen gillade spelet.
Annonser efter varje spel dödar spelet gör det tråkigt avinstallerat
Betala för att gå framåt... du kan inte spela nivå 21 om du inte köper ett power up-paket; nivå 24 kan bara spelas när du länkar spelet till facebook. Alla spel som kräver verklig interaktion eller betalning avinstalleras där och då. Så lätt att hamna i en ekonomisk röra med mikrotransaktioner, så starta inte dem, du kommer inte ha några problem. Medlidande. Ganska roligt och avkopplande fram till den punkten.
Jag kan inte komma på mitt spel alls skärmen är blå
Jag älskar det här spelet men det fryser hela tiden. Speciellt när du tittar på en video för ett uppsving. En del av tiden fungerar videon inte alls och en annan del av tiden fryser den och ingen boost. Konstant frysning. Men det är ett roligt spel. Uppdatering: Jag är nivå 1000 och något. Detta spel är glitchy af. Appen stänger av mitt i spelet och du måste börja nivån på om. Jag är pi##ed nu och avinstallerar.
Fortsätter att krascha och lägger till efter varje enskild nivå, raderade snabbt detta spel.
Spelet var fantastiskt tills annonser började dyka upp i mitten av skärmen. Och så fort du stänger den annonsen dyker en till direkt efter. Jag har öppnat och stängt spelet och avinstallerat och installerat om det också och det händer fortfarande. Gillade verkligen det här spelet...
Bubble Pop! Puzzle Game Legend Älypelit lat
Så där.
Älskar Bubble Pop-spel MEN, DEN HÄR, skulle vara så mycket bättre om annonserna var begränsade till att gilla vart tredje spel. Att ha en annons efter varje match är så irriterande. Får mig att inte ens äta för att köpa det; vill bara bli av med det helt och hållet.
Jag har absolut älskat det här spelet i månader. Sen, idag, helt plötsligt... mitt i spelet hamnar en vertikal läggbanner mitt på skärmen utan att man kan ta bort den... även efter att ha sett den i 7 minuter. Enda sättet att ta bort det är att logga ut och in igen och sedan halvvägs in i nästa spel händer det igen. 364 nivåer av kul..det var bra så länge det varade. Hejdå.
Icing On The Dress ロールプレイング mmq
Det här spelet är roligt och beroendeframkallande. Det enda som börjar göra mig så irriterad att jag överväger att ta bort den är när jag är ansluten till internet, (vilket man måste vara för att få power-ups), en stor rektangulär annons dyker upp mitt i fältet. Du kan inte leka runt det., det är väldigt påträngande. Vägen runt det är antingen att spela utan internetuppkoppling eller att stänga spelet helt och sedan starta om. Valet är ditt, därav de tre stjärnorna.
Jag har spelat det här spelet i några veckor och det fungerade bra. Efter den senaste uppdateringen tillåter det mig inte att titta på en video för extra bilder och jag köpte några i spelmynt och även om jag blev debiterad fick jag aldrig mynten. Jag kontaktade utvecklaren och Google Play och ingen av dem har kontaktat mig eller återbetalat mina pengar. Hemsk kundservice.
Det verkar ha några buggar. Som att frysa efter att ha kommit tillbaka
Du har precis debiterat mig 39 £ ,50 .... Jag trodde att jag använde stjärnorna för att fortsätta spela .... stjärnorna gick ner när jag använde dem .... inget nämnt kostnad .... Jag kommer att vara tar bort det här spelet..... rövare
För många annonser, på de "svarta hålen" skjuter du samma färgbubbla och den går in i det svarta hålet när du tydligt har siktat på samma färg, väldigt irriterande. Kan inte se toppen av skärmen och på nivåkartan är sidoalternativen i vägen, de måste vara i en meny/dropbox.
spelet är roligt men jag kan se vad det kommer att förvandlas till gör nivåerna nästan omöjliga att vinna. Jag menar att det blir precis som pandapop men värre för efter nivå 5 och framåt blir du spammad av massor av annonser. Jag förstår att jag har gratisversionen och annonser, men mitt i en nivå och efter varje nivå händer det och de är alla 30 sekunders annonser vid den eller längre. Jag var bokstavligen tvungen att stänga spelet och skruva upp det igen för att sluta se annonser, vilket är löjligt. Jag kan se att efter kanske 4 eller 5 är bra.
Bra spel till en början, men det blir alldeles för hårt för snabbt. De flesta boosters hjälper knappt. Jag kommer inte att spendera riktiga pengar för att köpa oändliga boosters, vilket verkar vara deras mål.
Ganska roligt. Jag kom till de 500 nivåerna innan jag avinstallerade det av utrymmes- och tidsskäl. En sak som måste förbättras, fler mynt när man avslutar en nivå. Du får kanske 25 eller 50 och allt är 100 för att gilla 600 mynt för ett föremål. Sammantaget skulle jag rekommendera spelet.
Mycket roligt och avkopplande
Annonserna är överdrivna!
Bra spel mycket beroendeframkallande men fryser konstant och måste starta om telefonen för att frysa upp den. väldigt irriterande
Detta är ett bra och avkopplande spel. Ganska beroendeframkallande också. Jag skulle till och med ge den en 5:a. Anledningen till att det är en 4:a och inte en 5:a är att det finns så många annonser. Jag förstår, spelet är gratis och det är så de tjänar pengar, men du kan inte ha för många annonser. De ger dig bokstavligen en annons varje gång du avslutar en nivå, VAD! Fortfarande ett fantastiskt spel bara snälla tona ner annonserna.
Beroendeframkallande
Orättvist för snabb omstart efter uppstart. När jag väntar på nästa nivå startar spelet automatiskt om och jag förlorar min plats. Avinstallerar nu.
för många tillägg!!!!!!!