Post by mispdantligocoo on Feb 24, 2022 2:12:46 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Snake Rivals - Fun Snake Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Snake Rivals - Fun Snake Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt veel kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Snake Rivals - Fun Snake Game 2022 version ▞▞▞
Beste slangenspel dat nu verkrijgbaar is! Ik heb ongeveer 28 uur aan gameplay gespeeld. De ontwikkelaar lijkt erg actief, dus ik ga wat aanvullende feedback geven. Bugfix: - (Langste snake-modus, misschien andere modi, maar heb het nog niet gezien) Er is een bug die optreedt wanneer ik een andere power-up-bal pak op het exacte moment dat ik van de vorige kom. Ik kan dan tijdens die ronde geen power-ups meer gebruiken. De gebruiksknop verschijnt niet meer, totdat ik stop. Bastiaan
Cat Simulator ઍક્શન ztm
Dit spel is onspeelbaar. Elke keer dat ik probeer te spelen, verlies ik ofwel de verbinding met het netwerk volledig, waardoor je het spel moet beëindigen, of ik heb een slechte verbinding met het netwerk waardoor je geen controle hebt over je personage. De paar keer dat ik geen verbinding of een slechte verbinding heb, loopt het spel constant achter waardoor je tegen andere spelers of objecten botst. Verspil geen tijd met het downloaden van deze game totdat ze de problemen met hun servers hebben opgelost.
Snake Rivals - Fun Snake Game Hành động jlob
De gameplay zou leuk zijn, maar de game verbreekt constant de verbinding, ongeacht je internetverbinding. Ik word ook bestookt met absurd lange advertenties. Deze ga ik waarschijnlijk weg doen. Op dit moment is het te kapot om te spelen.
Informatie · Nieuw in versie 2.21.0 · Recensie · Meer van AI Games FZ · Dit vind je misschien ook leuk.
Echt een tof spel. Heb het nog maar een week staan. En ben er elke dag eens mee bezig.
Het vertoont een verbindingsfout na het proberen om de beloningen te claimen, ik meldde dat en zij ontkenden dat, ik bleef een tijdje op het spel staan in de hoop dat het zal worden opgelost, maar nu heb ik het opnieuw gespeeld na het updaten van de nieuwste versie en het probleem bestaat nog steeds.
Leuk spel in het algemeen, maar... Heeft meer complete tutorials nodig. Wapens zijn duur en ongebruikte wapens gaan niet terug in de inventaris. Nieuwelingen zijn dol op geavanceerde gevechten zodra ze spawnen. De besturing is niet optimaal voor het spelen met de telefoon, in dit geval zou het fijn zijn om deze aan te passen. Rechts/links, omhoog/omlaag, enz... Gelieve te upgraden!! #bijgewerkt #verwijderen voor nu
But playing with a live person is much more fun! Online multiplayer games for two or more people let you compete against rivals whose talents and
Jordy5.6
De gameplay is redelijk, hoewel het hele botsingssysteem imo een complete revisie nodig heeft. De echte problemen liggen rond het beloningssysteem. De goud- en xp-beloningen die je krijgt direct nadat een wedstrijd is afgelopen, is een belediging voor je spelers. Het laat zien hoe weinig je geeft om hen te belonen voor hun tijd die ze aan het spelen van je spel hebben besteed. Bovendien zijn ontgrendelingstijden van 3 uur voor bronzen kisten die niets anders dan afval uitdelen gewoon oneerlijk. Je spel is goed, maar toon je spelers wat respect met de juiste beloningen.
De nieuwe update werkt niet meer er staat dat er geen update is en dat ik hem moet updaten... Maar er is geen update.. Ik betaal voor wat dingen maar nu kan ik niets doen
Ik vond het geweldig tot de laatste update, nu kan ik niet in een kamer spelen Update 6/6/20: ik kan het spel spelen, maar het krijgt genoeg munten om slangen te kopen of zelfs een niveau omhoog te gaan te lang. De uitbetalingen zijn het niet waard.
Solide spel met een grote verscheidenheid aan slangen en maatwerk. Er zijn echter een paar nadelen die ik heb genoemd: 1) Battle Royale-modus = meestal bots spelen. Laat je niet misleiden dat een meerderheid echte spelers zijn. 2) Een slang omringen om ze te vangen is nutteloos, in tegenstelling tot andere spellen zoals slither i.o. De ontwikkelaars zouden automatisch een slang moeten laten doden als ze worden omsingeld. Op dit moment is het eigenlijk degene die zich het eerst verveelt omdat je niet in je eigen staart kunt rennen. 3) Heeft meer kaarten nodig. Over het algemeen is het een goed spel.
Blad1
Zou leuk zijn om een kaart te kiezen. Ik hou er niet van om teruggezet te worden op een kaart die ik net verliet.
Los eerst maar alle bugs op waar ik 2 x over gemaild heb. Waardeloos.
Lastig, maar al doende gaat het beter...
Snake Rivals - Fun Snake Game Акционе aqzo
Download Snake Rivals - Game Ular - Cacing 3D Terbaru apk Snake Rivals - Game Ular - Cacing 3D Terbaru · Download Breaker Fun, game penyelamatan pemecah
Ik vind dit erg leuk, helaas was het mijn 5-jarige zoon die het vond en niet ik. Ik blijf epische slangen zien, maar weet niet hoe ik ze moet vinden
leuk spel waar je niet persee geld in te stoppen. goeie gameplay
Het is leuk en het is leuk online spel is en dat is cool
Hot Wheels Unlimited - Speel in Mini Spelletjes
Het is te moeilijk om te controleren en het heeft wat vertragingsproblemen, maar het is een erg leuk spel
🐉🐉🐉🐉🐉🐲🐲🐲🐲🐲🐲👍👍👍👍👍👍👍
Logo langwerpig - Elektro Defauw
Hoe maak je een spel
Snake Rivals - Fun Snake Game Acțiune kts
De deals voor kist en edelstenen zijn het niet waard. 5 dollar uitgegeven en je hebt niet eens genoeg om een kist te openen. Laat langs de borst het geeft je een zeer underwelming karakter. De hoeveelheid tijd die nodig is om munten te krijgen om je slang te upgraden, is zo lang dat ze je bijna dwingen iets te kopen alleen voor een cosmetische bijlage. **update** Ik dacht dat ik misschien gewoon pech had, dus probeerde ik het nog een keer. Nog eens $ 5 en wat heb ik ontvangen? Artikelen voor slangen die ik niet heb. Geen enkele die ik kan gebruiken
Snake Rivals - Fun Snake Game Akcija xcpn
Had goed moeten zijn, maar te veel serververtraging. Ik heb super lage ping en hoge downsnelheden. Speel Call of Duty zonder verbindingsproblemen. Maar deze game valt elke 3 minuten een paar seconden uit.
Super Duper leuk
Erg leuk maar eenvoudig spel. Het is als een nieuwe en verbeterde slitherio! De graphics zijn 3D, en gewoon uitstekend!! Bovendien biedt het veel extra functies die veel andere spellen zoals deze niet hebben. Zoals het aanpassen van je slangen, kindvriendelijk, account aanmaken, vriendenlijst en geweldige evenementen !! Als een slang en een minnaar, raad ik dit spel aan iedereen aan. Een spel van zeer goede kwaliteit!
Het lijkt mij een leuke spel
Leuk spel
Ik vind het leuk, maar het blijft achter. Ik weet zeker dat deze game een virus of een hackeraanval heeft, want als ik Battle Royal speel, duurt het lang om te laden en crash ik tegen een object!!! Zoveel meer storingen als je groter bent.😡
Goed spel, maar ik werd altijd door tegenstanders in het lichaam geraakt en stierf ... zo frustrerend
Et spil KOGAMA The elevator · spil online gratis! - free games ...
Idee van het serverkaartsysteem, maak een menu van elke kaart met een nette kleine beschrijving van elk, en als je op de kaart klikt, ga je naar een van de servers van de kaart, als je het willekeurig wilt, klik dan op willekeurig en het zal werken als de oude originele manier van spawnen in een willekeurige serverkaart. Ik heb ook ideeën voor een kaart, misschien een grottenstelsel, waarvan delen een mijn hebben met goud en verschillende kristallen enz. De verlichting komt van fakkels, lantaarns, sommige gebieden waar het donker is en sommige kristallen zouden zwak licht geven.
Het spel hapert constant. Ook na de update. Alles zal goed gaan en jij zult de topslang zijn. Dan kun je uit het niets de joystick niet meer bewegen. Het dwingt je te crashen en alle gemaakte vorderingen ongedaan te maken. Maakt het niet de moeite waard om te spelen. Jammer, want anders zou dit een geweldige game zijn. Het is leuk om te proberen de verschillende delen en kleuren van de slang naar eigen smaak aan te passen. Je kunt in realtime met vrienden meedoen en met ze spelen. Het is erg interactief.
Ik hou van het spel, maar na de laatste update werkt het niet meer triest
Worms Zone .io - Hungry Snake - spel door CASUAL AZUR GAMES
Freek
Snake Rivals - io snakes game door Supersolid Ltd
IK HOU VAN DIT SPEL!! Het is zo leuk. Kunnen jullie het echter gemakkelijker maken om munten te verkrijgen (en het goud in goudkoorts om te zetten in munten aan het einde van het spel)?? Ik stel ook voor om de wachttijd voor de kisten korter te maken, want (als ik gelijk heb), moet je 1 uur wachten op een gewone kist. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze suggestieve beoordeling te lezen!!
Te veel pushmeldingen. Ik heb echt genoten van het spel, maar je kunt niet alle meldingen uitschakelen. Ik kan me geen zorgen maken over een app die mijn dag onderbreekt zonder me de keuze te geven om hem het zwijgen op te leggen. verwijderd
Stop met het wissen van mijn recensie omdat het niet past bij wat je wilt horen, want ik heb het opgeslagen voor kopieën. Voor de derde keer is dit spel ok, maar bugs in overvloed. Je sterft door onzichtbare slangen en mijn favoriet wordt geraakt aan de zijkant van het hoofd, ongeacht de grootte. Ik had zelfs een andere speler kamikaze in mij en live, wat het punt was om te verwijderen. Hoe gaat een nieuwe speler me als een enorme slang uitschakelen als ik op 1k punten ben? Hoe voer ik verborgen technieken zoals side head smash en live uit?
... add racketeers, disrupt your rivals' operations or just wreak havoc. Cards are added to your deck through a simple snake draft from a limited selection
Fun Snake Game
Hou van het spel! Wie had ooit gedacht dat deze game een Battle Royale zou kunnen zijn, wat geweldig was. Ik heb één klacht over de verbinding, soms verliezen de games die ik speel na een tijdje de verbinding. Ik denk echter dat dit mijn einde kan zijn, maar ik weet het niet zeker omdat het maar een paar keer per dag gebeurt